استقلال در شرایطی در لیگ نخبگان به مصاف النصر پر ستاره می رود که اصلا حال و روز خوبی را ندارد.رقم خوردن سه شکست داخلی ظرف ۷ مسابقه و یک شکست خارجی در لیگ نخبگان آسیا برای آبی پوشان که ۳ باختش از این ۴ شکست را به صورت پشت سر هم تجربه کرده است،نشان دهنده اوضاع این تیم می باشد.

استقلال در بدترین روز های خود مقابل النصر قرار خواهد گرفت1

استقلال در شرایطی مقابل النصر قرار خواهد گرفت که سه شکست داخلی ظرف ۷ مسابقه و یک شکست خارجی در لیگ نخبگان آسیا داشته است.

دریافت ۱۱ گل ظرف ۷ مسابقه داخلی و ۲ گل خورده در رقابتهای خارجی (مجموعاً ۱۳ گل) باعث شده تا استقلال حالا با این تعداد گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را در شرایطی داشته باشد که در خرداد ماه سال جاری با ۱۵ گل خورده بهترین خط دفاع و عنوان بهترین دروازه‌بان را از آن خود کرد.

استقلال در بدترین روز های خود مقابل النصر قرار خواهد گرفت22

با توجه به دیدار پیش روی استقلال مقابل النصر و حضور مهاجمان سرشناسی همچون کریستیانو رونالدو و یا سادیو مانه و دیگر ستاره‌های تیم النصر در تیم عربستانی این خطر تیم استقلال را تهدید می‌کند که پس از بر جای گذاشتن رکورد قهرمانی بدون باخت با کمترین گل خورده در لیگ بیست و یکم و یا بهترین خط دفاع در فصل گذشته حالا در آستانه ثبت رکوردهای برعکس و ضعیف برای خودش در لیگ بیست و چهارم باشد.

فهرست