شکست دیگر تیم ملی چین در رقابت های انتحابی جام جهانی این بار در مقابل استرالیا رقم خورد.این شکست باعث شده تا وضعیت برانکو ایوانکوویچ در این تیم بحرانی شود و در آستانه اخراج پیش رود.چین بدون امتیاز با تنها ۲ گل زده و ۱۲ گل خورده قعرنشین جدول گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیاست.

شکست دیگر چین با برانکو ثبت شد1

شکست دیگر تیم ملی فوتبال چین با هدایت برانکو این بار مقابل استرالیا رقم خورد.

تیم تحت هدایت این سرمربی کروات در هفت بازی یک برد، دو تساوی و چهار شکست متوالی را پذیرا شده است. این روند باعث شده است خطر حذف‌شدن چین از رقابت‌های انتخابی جام جهانی بیشتر از قبل شود و به همین خاطر هواداران تیم ملی فوتبال چین خواستار برکناری برانکو شده‌اند.

شکست دیگر چین با برانکو ثبت شد

ایوانکوویچ در دوران حرفه‌ای خود هدایت ورتکس، ریژکا، هانوفر، تیم ملی ایران، شاندونگ، الوحده، الاتفاق عربستان، پرسپولیس، الاهلی و تیم ملی عمان را بر عهده داشته است. او در تیم ملی کرواسی نیز دستیار میروسلاو بلاژویچ بود و در دو نوبت هدایت دینامو زاگرب را بر عهده داشت و با این تیم دو قهرمانی در لیگ کرواسی و یک جام حذفی را به دست آورد.

شکست دیگر چین با برانکو ثبت شد2

چین که در حال حاضر در رده ششم جدول گروه C قرار دارد باید در دیدار بعدی به مصاف تیم ملی اندونزی برود که با سه امتیاز در رده پنجم این گروه قرار دارد.

فهرست