حضور پدر و پسر در یک تیم در سطح اول بسکتبال آمریکا اتفاقی برای اولین بار بود که افتاد.لبران جیمز فوق ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، در بازی پیش فصل این تیم مقابل فینیکس سانز به آرزوی خود رسید و به همراه «برانی جیمز» پسر بزرگ‌تر خود، در ترکیب لیکرز به میدان رفت و دقایقی را پدر و پسری برای این تیم بازی کردند.

حضور پدر و پسر در یک تیم در تاریخ بسکتبال آمریکا اتفاق افتاد1

حضور پدر و پسر همزمان جیمز در تیم لس‌آنجلس لیکرز اتفاق افتاد

در این دیدار لبران جیمز که بیست و دومین فصل حضور متوالی خود در NBA را تجربه می‌کند، در ۴۰ سالگی به مدت ۱۶ دقیقه برای لیکرز بازی کرد و با کسب ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس گل بهترین بازیکن این تیم شد.اما عملکرد برانی جیمز به شکلی کاملا متفاوت رقم خورد. پسر پادشاه بسکتبال جهان در این دیدار ۱۳ دقیقه برای لیکرز در زمین حضور داشت و نتوانست حتی یک امتیاز هم به دست آورد و تنها ۲ ریباند را به ثبت رساند که عملکرد ضعیفی برای این بازیکن به شمار می‌رود. او در این دیدار ۴ اشتباه و از دست دادن توپ را هم به ضرر لیکرز به ثبت رساند.

حضور پدر و پسر در یک تیم در تاریخ بسکتبال آمریکا اتفاق افتاد

لبران جیمز درباره هم‌بازی شدن با پسرش گفت: باور نکردنی است. البته کمی به این موضوع عادت کرده‌ایم اما حس فوق‌العاده‌ای است. این اتفاق برای خانواده ما یک روز تاریخی است و هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم.جیمز در ادامه گفت:. برای یک پدر فوق‌العاده است که ببیند به قدری روی پسر خود تاثیر گذاشته که همانند او به فکر رشد کردن است. این یک اتفاق سوررئال بود.

حضور پدر و پسر در یک تیم در تاریخ بسکتبال آمریکا اتفاق افتاد2

فهرست