برانکو در آستانه برکناری از سمت خود در تیم ملی چین می باشد.تیم ملی چین در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی شکستی سنگین مقابل ژاپن را داشتند.آنها با نتیجه 7_0 مغلوب ژاپنی ها شدند تا هنوز در شوک این شکست باورنکردنی و فاجعه‌بار قرار داشته باشند.

آنها رکوردی ناراحت کننده را به ثبت رساندند و سنگین‌ترین شکست تاریخ چین را متحمل شدند و بیشترین تعداد گل خورده در مسابقات انتخابی جام جهانی و همچنین سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این کشور برابر ژاپن را هم به نام خودشان ثبت کردند.

برانکو در آستانه برکناری

برانکو پس از بازی مقابل عربستان از سمت خود در تیم ملی چین برکنار می شود.

برانکو ایووانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، که زمانی به عنوان قاتل ژاپن شناخته می‌شد، حالا با بحرانی بزرگ و جدی مواجه شده است. رسانه‌های چینی معتقد هستند که این احتمال وجود دارد که او پس از بازی برابر عربستان که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد اخراج شود.

برانکو در آستانه برکناری11

از گائو هونگبو به عنوان مربی بعدی تیم ملی چین نام برده می‌شود. او با هواداران این تیم آشناست و کسی است که توانست سندروم دست خالی را در این کشور از بین ببرد و اولین پیروزی برابر کره‌جنوبی را در ۱۴ سال پیش به دست آورد. بسیاری از هواداران تیم ملی چین هم پس از این شکست ۰-۷ خواهان بازگشت او به نیمکت شده بود. حتی از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی پیش از انتخاب برانکو هم نام برده شده بود.

فهرست