تمرینات اختصاصی سید حسین حسینی در حالی در کمپ حجازی انجام می شود که هنوز مشخص نمی باشد که این بازیکن با استقلال همکاری اش را ادامه می دهد یا خیر؟در همین حال مدیران باشگاه استقلال نیز اقدام به جذب دروازه‌بانی از کشور بوسنی کرده‌اند تا احیانا اگر مجوز بازگشت حسینی به تمرینات این تیم صادر نشد، بتوانند از دروازه‌بان خارجی استفاده کنند و فصل بعد بدون گلر نباشند.

تمرینات اختصاصی سید حسین در کمپ حجازی1

تمرینات اختصاصی سید حسین حسینی به تنهایی دنبال می شود تا مجوز بازی این گلر با تجربه برای تیمش صادر شود.

با این حال حسینی امیدوار است مشکلاتی که به وجود آمده در روز‌های باقی مانده حل شود تا او بتواند در تمرینات استقلال حاضر شده و یک فصل دیگر درترکیب این تیم باشد. حسینی برای اینکه آمادگی ذهنی و بدنی خود را از دست ندهد این روز‌ها در کمپ ناصر حجازی به طور اختصاصی در حال تمرین است.مجوز بازگشت شماره 1 ساتقلال هنوز صادر نشده و روشن نیست چه زمانی این مشکل حل می شود.شاید حسینی با شروع تمرینات استقلال نتواند به این مهم دست یابد و چند هفته‌ای رسیدگی به برخی مشکلاتی که برای او به وجود آمده، طول بکشد.

تمرینات اختصاصی سید حسین در کمپ حجازی

آنچه مسلم است مدیران باشگاه استقلال نیز باید به سرعت تکلیف این موضوع را مشخص کنند، اما درروز‌های اخیر مدیران آبی ترجیح داده‌اند کمتر پیرامون این ماجرا صحبت کنند تا همه چیز به شکل مطلوب و درارامش به نفع گلر آبی پیش برود و مجوز صادر شود.

تمرینات اختصاصی سید حسین در کمپ حجازی23

فهرست