اینزاگی در اینتر قصدی برای جدایی ندارد و با توجه به عملکرد خوب او در فصل جاری تیم های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن این سرمربی اقدام کرده اند.

اینزاگی در اینتر کارش را ادامه می دهد2
اینزاگی در اینتر باقی خواهد ماند و پیشنهاد های دیگر تیم های اروپایی را رد خواهد کرد.

اینتر در این فصل با قدرت تمام فاتح سری آ شد و سوپرجام ایتالیا را نیز به دست آورد. نراتزوری پنج هفته مانده به پایان فصل، عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. آنها در لیگ ایتالیا ۲۸ برد، پنج تساوی و تنها یک باخت داشته‌اند. اینتر در سری آ بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را نیز دارد.

اینزاگی در اینتر کارش را ادامه می دهد1

طبق گزارش رسانه ایتالیایی Giornale، یکی از باشگاه‌هایی که به جذب اینزاگی علاقه نشان داده، لیورپول است. یورگن کلوپ پس از بیش از هشت سال آنفیلد را ترک می‌کند و آرنه اسلات از فاینورد گزینه جدی قرمزها است. در کنار او روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ و سیمونه اینزاگی از اینتر نیز دو گزینه دیگر لیورپول‌اند.

اینزاگی در اینتر کارش را ادامه می دهد

واکنش باشگاه اینتر به پیشنهادها برای سیمونه اینزاگی بسیار قاطعانه بود. نراتزوری تمایلی به از دست دادن اینزاگی در تابستان ندارد و اینزاگی هم نمی‌خواهد جایی برود. سرمربی نراتزوری احساس می‌کند که هنوز در این تیم جای کار دارد. بر این اساس سیمونه اینزاگی تا چند هفته آینده قرارداد جدیدی را با اینتر امضا خواهد کرد تا با حاشیه امنیت بیشتری به کارش در اینتر ادامه دهد.

فهرست