کارلو آنچلوتی
رئال مادرید برای جانشینی آنچلوتی به دی زربی علاقه مند است

رئال مادرید در حال بررسی احتمال جذب روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، برای جانشینی کارلو آنچلوتی در تابستان آینده است. انتظار می رود کارلو آنچلوتی پس از پایان فصل رئال مادرید را ترک کند، زیرا این برنده چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا علاقه مند است هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد.

دی زربی پس از عملکرد چشمگیر در لیگ برتر، توجه تیم های برتر سراسر اروپا را به خود جلب کرده است. او برایتون را پس از بر عهده گرفتن هدایت این تیم در سپتامبر 2022 به مقام ششم در لیگ برتر رساند. سبک جذاب فوتبال دی زربی که برایتون را برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت های اروپایی رسانده است، توجه رئال مادرید را جلب کرده است.

با این حال، همچنان ژابی آلونسو، هافبک سابق لیورپول و رئال مادرید، گزینه اصلی جانشینی آنچلوتی است. آلونسو در اولین فصل حضورش به عنوان سرمربی، تحول بزرگی در بایر لورکوزن ایجاد کرده است.

آلونسو فصل گذشته هدایت تیمی را بر عهده گرفت که در منطقه سقوط بوندسلیگا قرار داشت، اما توانست این تیم را به لیگ اروپا برساند. لورکوزن در این فصل با شروع شکست ناپذیر، با بایرن مونیخ در صدر جدول بوندسلیگا امتیاز برابر دارد.

رئال مادرید هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد جانشینی کارلو آنچلوتی نگرفته است، اما دی زربی و آلونسو دو گزینه اصلی این باشگاه هستند.

فهرست