6 بازیکن مطرح سرخابی بدون تیم هستند1

بازیکن های مطرحی که سابقه حضور در دو تیم بزرگ پایتخت را دارند،در لیگ بیست و دوم بدون تیم مانده اند.رودی ژستد مهاجم فرانسوی_بنینی فصل پیش استقلال می باشد که در حال حاضر بدون تیم است.ژستد در مجموع ۲۵ بار برای استقلال به میدان رفت که حاصل آن ۳ گل و ۳ پاس گل بود. قرارداد این بازیکن با پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید ولی پس از آن با باشگاهی قرارداد امضا نکرد تا امسال بدون تیم باشد. محمد رضا خلعتبری دومین بازی مطرح می باشد که فصل پیش در فولاد بود و 15 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

6 بازیکن مطرح سرخابی بدون تیم هستند3

چند بازیکن با سابقه سرخابی ها در لیگ بیست و دوم بدون تیم می باشند.

پس از اتمام لیگ قرارداد او تمدید نشد و این مهاجم 38 ساله به تیم جدیدی اضافه نشده است. محمدرضا خانزاده که در دو جام جهانی 2014و 2018 جز مدافعان تیم ملی بود،پس از پیوستن به تراکتور در فصل جدید پس از آمدن بردیف، مورد تایید این مربی قرار نگرفت تا از جمع تراکتوری‌ها کنار گذاشته شود و بدون تیم بماند.محمد انصاری مدافع فصل گذشته مس رفسنجان در همان ابتدای لیگ بیست و یکم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا کل فصل را از دست بدهد.

6 بازیکن مطرح سرخابی بدون تیم هستند2

انصاری پس از پایان مصدومیتش هنوز به فوتبال برنگشته است و در حال حاضر بدون تیم است. سید احمد موسوی مدافع حاشیه‌ساز استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم راهی گل‌گهر شد اما در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی
هم شانس زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد و تنها ۸ بازی در این تیم سیرجانی انجام داد. با این که زمزمه‌هایی مبنی برای حضور موسوی در یکی، دو تیم لیگ برتری مثل تراکتور وجود داشت اما در نهایت او بدون تیم باقی ماند.

6 بازیکن مطرح سرخابی بدون تیم هستند4

فهرست