کنفدراسیون فوتبال آفریقا به صحبت های رئیس ناپولی واکنش نشان داد2

کنفدراسیون فوتبال آفریقا نسبت به صحبت های آئورلیو دی لورنتیس رئیس ناپولی که گفته بود این باشگاه دیگر بازیکن آفریقایی نیم خرد واکنش نشان داد.رئیس باشگاه ناپولی اخیرا در اظهار نظری عجیب گفت: “از این به بعد باشگاه ناپولی بازیکنان آفریقایی را در صورتی جذب می‌کند که در جام ملت‌های آفریقا شرکت نکنند. ما به این بازیکنان حقوق می‌دهیم اما آنها تیم را در وسط فصل ترک می‌کنند و در جام ملت‌های آفریقا به میدان می‌روند.”مشکل اصلی در این است که رقابت های جام ملت های آفریقا در میانه فصل اروپا برگزار می شود و باعث می شود تا بیاری از ستاره های آفریقایی تیم هایشان را ترک کنند.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا به صحبت های رئیس ناپولی واکنش نشان داد1

کنفدراسیون فوتبال آفریقا اظهارات رئیس باشگاه ناپولی را غیرمسئولانه و غیرقابل قبول می داند.

در بیانیه رسمی کنفدراسیون فوتبال آفریقا آمده است: «CAF از اظهارات غیرمسئولانه و غیرقابل قبول رئیس ناپولی، آقای آئورلیو دی لورنتیس درباره بازیکنان آفریقایی و جام ملت‌های آفریقا ناراحت و ناامید شده است. با اعلام علنی این که بازیکنانی که برای ناپولی امضا می کنند باید معافیتی را امضا کنند که شرکت در جام ملت های آفریقا را رد کنند، اظهارات دی لورنتیس احتمالاً مشمول ماده ۱۴ مقررات انضباطی یوفا می شود.
بنابراین CAF از یوفا می خواهد که تحقیقات انضباطی را علیه او آغاز کند. ما شکی نداریم که ناپولی و یوفا به همان اندازه که CAF به این اهداف بشردوستانه جهانی متعهد است، متعهد هستند.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا به صحبت های رئیس ناپولی واکنش نشان داد

فهرست