کمک داور بازی دو تیم رئال مادرید و بارین مونیخ به دلیل اعلام آفساید در ثانیه های پایانی این دیدار از سرمربی بایرن مونیخ معذرت خواهی کرد.

کمک داور دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید از توخل معذرت خواهی کرده است2

کمک داور بازی دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ به دلیل اعلام آفساید اشتباه از سرمربی بایر معذرت خواهی کرده است.

در حالیکه رئال مادرید با گل های خوسلو 2_1 از بایرن مونیخ جلو بود اما بایرن مونیخ در ثانیه‌های آخر فرصت دوباره یافت و ماتایس دی‌لیخت موفق شد دروازه را باز کرده و گل تساوی را به ثمر برساند اما کمک‌داور با اعلام آفساید باعث شد که داور دو ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل سوت بزند. توماس توخل از این عصبانی شد که پرچم آفساید خیلی زود به اهتزاز درآمد و اجازه نداد تا VAR صحنه را چک کند. با بالا رفتن پرچم VAR اجازه مداخله پیدا نکرد و نتوانست گل را اعلام کند.

کمک داور دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید از توخل معذرت خواهی کرده است

توخل به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «تصمیم فاجعه‌باری از سوی داور خط و داور وسط سیمون مارسینیاک گرفته شد. احساس خیانت داریم. مبارزه خیلی بزرگی بود، هرچه داشتیم در زمین گذاشتیم و نهایت تلاش‌مان را به خرج دادیم. حالا به رئال مادرید تبریک می‌گوییم. کمک‌داور می‌گوید متاسفم اما عذرخواهی او کمکی نمی‌کند. برای بالا بردن پرچم در چنین لحظه‌ای… تصمیم بسیار بسیار بدی گرفته شد. خلاف قوانین بود، فاجعه بود. هضمش سخت است، اما اتفاقی‌ست که افتاده.»

کمک داور دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید از توخل معذرت خواهی کرده است1

فهرست