پیشنهاد جذاب برای سرمربی استقلال ارسال شده است.آبی پوشان با اینکه این روز ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند اما تیم با هدایت ساپینتو زیبا و تهاجمی بازی می کند و ترسی در بین بازیکنان وجود ندارد.ریکاردو ساپینتو به گفته خودش حدود ۴ ماهی می‌شود که هیچ دریافتی از باشگاه استقلال نداشته است. او ۱۵ روز قبل نامه‌ای به باشگاه زده تا یادآوری کند که بر اساس بندهای قرارداد خود می‌تواند ایران را بدون هیچ مشکلی ترک کند و در نهایت هم کل پول خود را دریافت کند.

پیشنهاد جذاب برای سرمربی استقلال

پیشنهاد جذاب از لیگ ستارگان قطر برای سرمربی کنونی استقلال

اکنون 15 روز از روز صدور این نامه گذشته است و سرمربی پرتغالی منتظر انتخاب مدیر عامل جدید می باشد. این در حالی است که به طور طبیعی ادامه روند عجیب و غریب مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال طاقت ساپینتو را نیز تمام می‌کند اما او تصمیم گرفته است تا پایان فصل در این تیم به کارش ادامه دهد.

پیشنهاد جذاب برای سرمربی استقلال1

شنیده‌ها حکایت ازآن است که سرمربی پرتغالی استقلال با پیشنهاد جذاب و وسوسه انگیزی از سوی یک تیم قطری مواجه شده و احتمال دارد فصل آینده در لیگ ستارگان قطر مربیگری کند.جالب است بدانید استراماچونی هم پس از جدایی از استقلال به قطر رفت و در الغرافه مربیگری کرد و از باشگاه ایرانی هم شکایت کرد که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد!

پیشنهاد جذاب برای سرمربی استقلال2

فهرست