وینگر های فصل پیش استقلال که به عنوان مهره های تاثیر گذار تیم بودند،این فصل هردو این بازیکنان جدا شدند.محمد محبی که به صورت قرضی از سانتاکلارا به استقلال آمده بود پس از اتفاقات ارسال فیش جعلی به باشگاه پرتغالی و عدم توافق با استقلال به باشگاه روستوف پیوست .مهدی قایدی هم همانند محبی به عنوان بازیکن قرضی از شباب الاهلی به استقلال آمده بود هم به امارات رفته و جدایی اش از استقلال قطعی شد.

وینگر های فصل پیش استقلال یکی یکی جدا شدند2

وینگر های فصل پیش استقلال هر دو از این تیم جدا شدند.

جواد نکونام بعد از بازی با پیکان که با نتیجه 3-0 به سود آبی پوشان پایان یافت، در بخشی از مصاحبه اش به صراحت به جدایی مهدی قایدی از استقلال همانند محمد محبی اشاره کرد و گفت: « نتیجه چیست؟ نتیجه بازیکن است. گفتیم ۲ وینگر خوب ما جدا شدند. در ابتدا گفتیم نباید بروند اما مدام گفتند درست می‌شود و در نهایت رفتند. الان جای آنها باید بازیکن بگیریم. برخی نفرات باید از استقلال خارج شوند تا بازیکنان جدید بیایند.»

وینگر های فصل پیش استقلال یکی یکی جدا شدند

به نظر می رسد باشگاه استقلال اصلا علاقمند نیست، به خاطر بحران های مالی برای رضایتنامه بازیکنان هزینه کند تا جایی که گفته می شود، حضور امیر حسین حسین زاده هم در استقلال منتفی است. به این خاطر که باشگاه شارلروآ برای صدور رضایتنامه این بازیکن 800 هزار یورو می خواهد.

وینگر های فصل پیش استقلال یکی یکی جدا شدند1

فهرست