نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با بازی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی پیگیری خواهد شد.رئال مادرید لالیگا را از سدت داد اما به موقع موفق شد در جام حذفی قهرمان شود.آنها در مراحل قبلی هم دو رقیب اتگلیسی خود یعنی لیورپول و چلسی را از پیش رو برداشته‌ است.شاید اگر این سابقه نبود، روی کاغذ و در شرایط فعلی شانس سیتی را برای صعود بیشتر می‌دانستیم. اما جام همیشگی شاید باز هم به صاحب همیشگی‌اش برسد.پپ گواردویلا برای بردن جام لیگ قهرمانان اروپا به سیتی آمده ولی هنوز موفق به انجام چنین کاری نشده است.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقابل دو تیم مدعی در قاره سبز1

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بازی دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید آغاز می شود.

حالا به موقع سیتی اوج گرفته و هم صدرنشین لیگ برتر است، هم در جام حذفی شانس دارد با شکست منچستریونایتد قهرمان شود و هم در لیگ قهرمانان اروپا ۲ گام تا جام فاصله خواهد داشت. سیتیزن‌ها دلخوش به ستاره‌های تکنیکی و شم گلزنی کم‌نظیر ارلینگ هالند هستند.آخرین تقابل این دو تیم با پیروزی 3_1 رئال مادرید به پایان رسیده است.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقابل دو تیم مدعی در قاره سبز

در ۸ نبرد بین رئال‌مادرید و منچسترسیتی که همه آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده، هر تیم ۳ بازی را برده و ۲ بازی با تساوی خاتمه یافته است. تنها برتری متعلق به رئال است که یک گل بیشتر به این حریف زده. رئالی‌ها در این دیدار ۱۳ گل زده‌اند و ۱۲ گل هم سیتی وارد دروازه رقیبش کرده است.در حالی که رئال‌مادرید با ۱۴ قهرمانی با اختلاف پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود، منچسترسیتی هنوز در پی کسب نخستین جام است.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقابل دو تیم مدعی در قاره سبز2

فهرست