نتایج مثبت دیدار سران بارسلونا با رئیس لالیگا باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به بازگشت لیونل مسی خوش بین شوند.بازگشت لیونل مسی به بارسلونا یکی از داغ‌ترین موضوعات چند هفته اخیر فوتبال دنیاست. ستاره آرژانتینی به گفته پدرش در پایان این فصل پاریس را ترک می کند.جلب رضایت مسی و تامین هزینه انتقال او در حالی که الهلال حاضر است این بازیکن را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند تنها دغدغه خوان لاپورتا نیست.

نتایج مثبت دیدار سران بارسلونا با رئیس لالیگا در پروژه بازگشت مسی1

نتایج مثبت مذاکرات بارسلونا با لالیگا برای حضور مسی در بارسلون

پس از رد شدن طرح های بازسازی مالی باشگاه بارسلونا توسط لالیگا، آبی اناری ها ابتدا باید به این موضوع سر و سامان بدهند تا امکان ثبت قرارداد مسی یا هر بازیکن جدید دیگری را پیدا کنند.سران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا رضایت لالیگا در مورد طرح مالی خود را جلب کنند.

نتایج مثبت دیدار سران بارسلونا با رئیس لالیگا در پروژه بازگشت مسی

این موضوع کلید پیشرفت پروژه بازگشت مسی است. در این جلسه ماتو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا که خیلی ها او را بازیگر اصلی اتفاقات بزرگ می دانند حضور نداشت ولی موندو دپورتیوو مدعی شد لاپورتا و مدیران باشگاه بارسلونا با رضایت جلسه اخیر را ترک کردند.آنها پس از رفع مشکل مالی ابتدا قرارداد رونالد آرائوخو و گاوی ثبت خواهند کرد و پس از آن تلاش خود را برای جذب مسی شروع می کنند.

نتایج مثبت دیدار سران بارسلونا با رئیس لالیگا در پروژه بازگشت مسی2

فهرست