مجیدی اشک خوشحالی یا خداحافظی پس از قهرمانی در لیگ

مجیدی با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد.چهره سرمربی استقلال پیش از بازی دسته کمی از حالات قبل از دریافت مدالش نداشت.جایی که در هتل محل اقامت، او شادابی همیشگی را نداشت.زمانیکه با یکی از اعضای هیات مدیره آبی پوشان پایتخت در خصوص اینکه رفتن مجیدی در پایان فصل به یک امتیاز منفی برای هیات مدیره و مدیریت باشگاه تبدیل می‌شود صحبت شد فرد مسئول گفت که سعی در حفظ سرمربی برای فصل آینده دارند.این جنس صحبت‌ها را پیش‌تر در زمان آماده‌کردن هواداران برای خروج استراماچونی توسط مدیران این باشگاه شاهد بودیم.موضوع دیگر گریه‌های مجیدی در هنگام دریافت مدال بود.

مجیدی اشک خوشحالی یا خداحافظی پس از قهرمانی در لیگ2

مجیدی بدون شکست لیگ را به پایان رساند تا بهنرین عملکرد در بین تیم های باشگاهی آسیا برای خود به ثبت برساند.

با اینکه اکثر رسانه‌ها با تیتر اشک شوق به استقبال گریه‌های فرهاد رفتند، اما به وضوح مشخص بود این گریه بیشتر به اشک‌های ناراحتی از خداحافظی شبیه بود تا به اشک شوق.هم‌چنین گابریل پین، رافائل سیلوا و رودی ژستد هم همگی ادامه همکاری‌شان را منوط به گذراندن تعطیلات می‌کردند. موضوعی که نشان می‌دهد آنها هم از مشخص بودن تکلیف باشگاه اطلاع دقیقی نداشتند.
پست اینستاگرامی وکیل سرمربی استقلال هم حاکی از تغییر مسیر این چهره محبوب دارد. جایی که بکتاش منوچهری برای او در مسیر جدید آرزوی موفقیت دارد.
با تمام‌ این موارد، به نظر می‌رسد همکاری استقلال با سرمربی محبوب برای لیگ بیست و دوم به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فهرست