فدراسیون فوتبال کره جنوبی به منظور روحیه دادن بازیکنان خود برای حضور در بین 16 تیم باقیمانده رقابت های جام جهانی پاداشی مناسب برای بازیکنان خود در نظر گرفته است. مسئولان فدراسیون پاداش فردی بازیکنان کره جنوبی را به ۱۲۰ هزار دلار معادل چیزی حدود چهار میلیارد تومان افزایش داد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی پاداش فردی برای بازیکنان خود در نظر گرفته است1

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرده که در صورت پیروزی مقابل برزیل، ۲۰۰ وون دیگر (حدود ۱۵۰ هزار دلار) به بازیکنان پاداش خواهد داد.تیم های حاضر در جام جهانی در دور گروهی هر کدام از فیفا 9 میلیون دلار پاداش ثابت دریافت کرده اند،با صعود به دور بعد 13 میلیون دلار دیگر از فیفا دریافت خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی پاداش فردی برای بازیکنان خود در نظر گرفته است2

فدراسیون فوتبال کره جنوبی در صورت پیروزی کره جنوبی مقابل برزیل به هر کدام از بازیکنانش 150 هزار دلار پاداش پرداخت خواهد کرد.

در صورتیکه تیم های صعود کرده به دور یک شانردهم نهایی حریفان خود را شکست دهند بار دیگر یک پاداش 17 میلیون دلاری دریافت می کنند که این مبلغ هم بسیار قابل توجه می باشد.فدراسیون فوتبال ایران نیز فرصت فوق‌العاده‌ای داشت تا با صعود به مرحله بعدی پاداش خود را به ۱۳ میلیون دلار برساند اما گل پولیشیچ و شکست مقابل آمریکا، دست ایران را از این پاداش کوتاه کرد.
حالا ایران با پاداش ۹ میلیون دلاری معادل ۳۲۴ میلیارد تومان، جام جهانی را ترک کرده است.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی پاداش فردی برای بازیکنان خود در نظر گرفته است

فهرست