عملکرد نکونام در هفته های اخیر باعث شده است تا انتقادات زیادی به او و تیمش وارد شود.استقلال در خوزستان با یک گل از هم نام خوزستانی خود شکیت را پذیرفت تا نخستین شکیت فصل برای آنها رقم بخورد.فصل پیش البته آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در همین هفته سوم شکست خورده بودند با این تفاوت که در آن بازی اشتباه داوری موجب شمست آنها شده بود اما این بار خبری از اشتباهات داوری نبود.

عملکرد نکونام در سه هفته اخیر انتقادات زیادی را به تیم او وارد کرده است

عملکرد نکونام با شکست مقابل استقلال خوزستان زیر سوال رفت.

آنچه سبب شد استقلال در میدان رقابت با همنام خوزستانی خود شکست را بپذیرد، اشکالات بزرگ تاکتیکی بود؛ به طوری که در نیمه اول، میزبان تسلط کافی بر توپ و میدان داشت و توانست استقلال را بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه‌اش پیش ببرد.علاوه برآن استقلال در اجرای تاکتیک‌های هجومی نیز نقص بسیاری داشت و نتوانست موقعیت‌سازی آنچنانی روی دروازه حریف داشته باشد.

عملکرد نکونام در سه هفته اخیر انتقادات زیادی را به تیم او وارد کرده است1

تا به امروز نکونام هیچ‌گاه چنین شرایطی را تجربه نکرده بود. او بعد از باخت هفته سوم فصل پیش مقابل سپاهان هرگز مورد نکوهش قرار نگرفت اما این بار ماجرا به شکل دیگری رقم خورد و او مورد نقد قرار گرفت و حتی در فضای مجازی هشتک اخراج نکونام به اصطلاح ترند شد تا نکو دنیای متفاوتی را از مربیگری در استقلال تجربه کند. شکست استقلال بدون شک کار نکونام را در آینده سخت خواهد کرد و شاید تعطیلات پیش رو فرصتی باشد تا سرمربی استقلال تیمش را در شروع دوباره لیگ متحول کند.

عملکرد نکونام در سه هفته اخیر انتقادات زیادی را به تیم او وارد کرده است2

فهرست