عثمان دمبله بالاتر از بنزما و لواندوفسکی قرار گرفت1

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا موفق شد با وجود درخشش مهاجمان رئال مادرید و هم تیمی اش نمره ای بالاتر از آنها کسب کند.رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در دیدار برابر ا سپانیول با درخشش کریم بنزما با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.
بنزما در این بازی ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر رساند.
بارسلونا دیگر گزینه اصلی قهرمانی در فصل جاری در خانه از وایادولید پذیرایی کرد و توانست با نتیجه قاطع ۴ بر یک به پیروزی برسد. در این بازی هم روبرت لواندوفسکی خرید جدید آبی اناری ها ستاره تیمش بود و دو گل به ثمر رساند.و اما اتلتیکو مادرید ضلع سوم قهرمانی هم در خانه والنسیا به پیروزی رسید. در این بازی آنتوان گریزمان به عنوان بازیکن تعویض در دقیقه ۶۴ وارد میدان شد و دو دقیقه بعد از آن برای تیمش گلزنی کرد.

عثمان دمبله بالاتر از بنزما و لواندوفسکی قرار گرفت2

عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم لالیگا انتخاب شد.

نکته جالب اینکه باوجود درخشش بنزما و لواندوفسکی و البته گریزمان این عثمان دمبله بود که عنوان بهترین بازیکن هفته را به دست آورد.
این مهاجم فرانسوی در دیدار برابر وایادولید بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و دو پاس گل داد. او نمره ۹ از ۱۰ را به خود اختصاص داد این درحالی بود که بنزما ۸.۴ و لواندوفسکی نمره ۸.۷ را به خود اختصاص دادند.او یکی از بازیکنانی است که بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شده و عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

عثمان دمبله بالاتر از بنزما و لواندوفسکی قرار گرفت

فهرست