سوپر جام ایران مابین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و سپاهان قهرمان جام حذفی بایستی برگزار شود.این مسابقه طبق گفته های حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ بایستی پبش از شروع فصل جدید برگزار شود.اما خیلی زود ورق برگشت و حالا زمزمه تعویق این بازی به‌طور جدی سر زبان‌ها افتاده است.

سوپر جام ایران بین 2 نیم فصل برگزار می شود1

سوپر جام ایران بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد.

گویا این‌بار مشکل این است که سپاهان در میانه‌های مرداد باید در ۲مسابقه پلی‌آف برای حضور در لیگ نخبگان حاضر شود؛ روز شانزدهم مقابل الاهلی امارات و درصورت پیروزی، روز بیست‌وسوم مقابل الغرافه قطر. همین هم کار برنامه‌ریزی را برای تیم مدیریتی منسجم و طراز اول فوتبال ایران(!) سخت کرده و طبق معمول آنها به نخستین راهی که به ذهن‌شان رسیده، متوسل شده‌اند؛ تعویق مسابقه. بر این اساس ممکن است این بازی بین ۲نیم‌فصل برگزار شود.

سوپر جام ایران بین 2 نیم فصل برگزار می شود

در شرایطی که در خیلی از کشورهای جهان این جام حتی با حضور ۴تیم برگزار می‌شود و برای آن اسپانسرهای جدی می‌گیرند و درآمدزایی می‌کنند، در فوتبال ایران به سوپرجام به‌عنوان یک «شر» و یک‌بار اضافی نگاه می‌شود که فقط دنبال رهایی از آن هستند.

در بیش از ۲دهه‌ای که از حرفه‌ای‌شدن فوتبال ایران می‌گذرد، تاکنون تنها ۶بازی سوپرجام در کشور برگزار شده و تازه به یاد بیاورید که یک دربی تهران هم در این قالب با عدم‌حضور استقلال برگزار نشد که کلی داستان درست کرد…!

فهرست