سرمربی اینتر پس از شکست در دربی میلان در بازی آینده خود مقابل اودنیزه در ترکیب خود دست به تغییراتی خواهد زد.مهدی طارمی که در شکست ۲ بر یک یکشنبه شب اینتر مقابل میلان در هفته پنجم سری A ایتالیا فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود، به نظر می‌رسد سیمونه اینزاگی قصد دارد از او در ترکیب اصلی نراتزوری برای بازی شنبه با اودینزه استفاده کند.

سرمربی اینتر مهاجم ایرانی را به ترکیب اصلی باز می گرداند2

سرمربی اینتر قصد استفاده از مهدی طارمی از ابتدا در بازی مقابل اودینزه را دارد.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» نوشته است اینزاگی تغییراتی را برای بازی با اودینزه در ترکیب اینتر ایجاد خواهد کرد و سه تغییر احتمالی برای بازی پیش رو حضور فراتسی، زیلینسکی و طارمی در ترکیب اصلی خواهد بود.به جای نیکولو بارلا به دلیل مصدومیت عضلانی شده است داویده فرانسی جایگزین او در ترکیب اصلی اینتر برای مصاف با اودینزه در هفته ششم سری A ایتالیا شود، اما این تنها تغییر نخواهد بود. با توجه به عملکرد عالی زیلینسکی مقابل منچسترسیتی و البته با توجه به اُفت مخیتاریان، این هافبک لهستانی احتمالاً در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

سرمربی اینتر مهاجم ایرانی را به ترکیب اصلی باز می گرداند1

کاندیدای نهایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی اینتر برای بازی مقابل اودینزه، مهدی طارمی در خط حمله است.احتمالا او جایگزین مهاجم فرانسوی نراتزوری خواهد شد.

سرمربی اینتر مهاجم ایرانی را به ترکیب اصلی باز می گرداند

فهرست