سرمربی آرسنال مایکل آرتتا اعلام کرده است که گابریل ژسوس در آستانه بازگشت به میادین می باشد.این بازیکن برزیلی که از مصدومیت زانو رنج می برد در حساس ترین مقطع لیگ آمادگی بازی کردن را بدست آورده است.گابریل ژسوس آخرین بار در نوامبر برای تیم خود به میدان رفت و یکی از نفراتی بود که همراه برزیل در جام جهانی حضور داشت ولی او در جام جهانی قطر مصدوم شد.

سرمربی آرسنال از بازگشت مهاجم برزیلی خود خبر داد2

سرمربی آرسنال اعلام کرده که گابریل ژسوس آماده بازگشت به میادین شده است.

مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره بازگشت این بازیکن از بند مصدومیت گفت: بازگشت ژسوس به ترکیب دور نیست. البته نمی‌خواهم تاریخ خاصی را اعلام کنم اما او الان به خوبی در حال تمرین کردن است و آماده است تا بتواند برای تیم به میدان برود. هر زمان که صلاح دانستیم او را به زمین خواهیم فرستاد. او هر روز احساس بهتری دارد و پزشکان نیز وضعیت او را به خوبی دنبال می‌کنند.

سرمربی آرسنال از بازگشت مهاجم برزیلی خود خبر داد1

خوشبختانه مصدومیت چندان جدی نبود. ما می‌دانیم که ژسوس چه توانایی دارد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.توپچی‌ها برای این بازیکن برزیلی ۴۵ میلیون پوند پرداخت کرده‌اند و او تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد خواهد داشت.ژسوس در ژانویه ۲۰۱۷ با مبلغ ۳۲ میلیون یورو از باشگاه برزیلی پالمیراس به منچسترسیتی پیوست. در آن‌جا او ۹۵ گل در ۲۳۶ بازی به ثمر رسانده بود.

سرمربی آرسنال از بازگشت مهاجم برزیلی خود خبر داد

فهرست