سران باشگاه چلسی در نظر دارند که میسون مونت را در تابستان بفروشند. این بازیکن انگلیسی استمفوردبریج را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فصل آینده ترک خواهد کرد. این بازیکن ۲۴ساله که عضو تیم ملی انگلیس است، قراردادش ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او فصل گذشته عملکرد خوبی در چلسی داشت و در جام جهانی قطر نیز تیم ملی کشورش را همراهی کرد ولی حضور بازیکنان جدید در این تیم برای فصل جدید باعث شد تا فضای کمی برای درخشش در اختیار او باشد.احتمال حضور این مهاجم در لیورپول بسیار بالا می باشد.

سران باشگاه چلسی خانه تکانی در پیش دارند

سران باشگاه چلسی به دنبال خانه تکانی تابستانی در تیم می باشد.

از زمانی که تاد بولی، مالک جدید چلسی شد، این تیم بی‌وقفه در بازار نقل و انتقالات خرید کرد. رکورد نقل‌ و انتقالات چلسی خرید مودریک اوکراینی بود که باعث شد او گرانترین بازیکن جهان در بازار نقل و انتقالات زمستانی لقب گیرد ولی نتایج تیم بسیار بد بوده است و به همین خاطر سران این تیم لندنی به دنبال تغییر تحولات زیاد در تابستان هستند.

سران باشگاه چلسی خانه تکانی در پیش دارند1

چلسی با وجود خریدهای گرانقیمت و سرشناس خود همچنان نتایج کابوس‌واری کسب می‌کند.ممکن است حکیم زیاش، کای هاورتز، کریستین پولیسیچ، پیر امریک اوبامیانگ و کالیدو کولیبالی از این تیم جدا شوند تا نوعی تعادل در ترکیب آبی‌های لندن ایجاد شود.

سران باشگاه چلسی خانه تکانی در پیش دارند2

فهرست