ستاره سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از میزبانی ورزشگاه آزادی در بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس انتقاد کرد.امید نورافکن گفت:گلایه‌ای دارم از سازمان لیگ؛ من صحبتم با مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان است. ببینید ما بازی برگشت این فصل را با پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کردیم و یک بر صفر باختیم. اما قرار است پیکان در ورزشگاه آزادی میزبان باشد. این فوتبال حرفه‌ای نیست و این یعنی آماتور بودن. این عادلانه نیست؛ باید شرایط یکسان باشد.او سپس در واکنش به این سوال که فکر می‌کند عدالت برقرار نشده، عنوان کرد: به نظر شما عدالت برقرار شده؟ این‌که با هواداران پرسپولیس برگزار شود. بازی ما که سه امتیاز مقابل پیکان از دست دادیم، در ورزشگاه انقلاب کرج بوده است. چطور حالا بازی را در آزادی برگزار می‌کنند!

ستاره سپاهان بار دیگر به پرسپولیس حمله کرد2

ستاره سپاهان از خجالت پرسپولیس و سازمان لیگ درآمد.

ستاره  سپاهان پا را فراتر گذاشت و ادامه داد: مطمئنا این‌ها کمک‌هایی است که انجام می‌دهند.این بازیکن سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل ملوان نیز سخنان تندی را علیه باشگاه پرسپولیس بر زبان آورده و مدعی شده بود که داوری‌ها به سود سرخ‌پوشان است.

ستاره سپاهان بار دیگر به پرسپولیس حمله کرد

در آن مقطع بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند با مصاحبه کردن از خجالت امید نورافکن درآیند اما یحیی گل محمدی مانع شد.از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر می‌رسد شاگردان یحیی گل‌محمدی به‌شدت از مصاحبه جدید امید نورافکن به خشم آمده و قصد تلافی دارند. باید منتظر ماند و دید این بار هم یحیی گل‌محمدی جلوی بازیکنان پرسپولیس را می‌گیرد یا این‌که…

ستاره سپاهان بار دیگر به پرسپولیس حمله کرد1

فهرست