زوج خطرناک ناپولی بار دیگر موفق شد تا یک پیروزی دیگری در کارنامه این فصل ناپولی رقم بخورد.ناپولی در هفته بیست و یکم سری‌آ ایتالیا مقابل اسپتزیا به برتری رسید تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.سایت سری‌آ در واکنش به درخشش این فصل شاگردان اسپالتی نوشت: یک روز دیگر؛ 3 امتیاز دیگر. کسی از شما از این زوج قاتل و ترسناک چیزی می‌داند؟

زوج خطرناک ناپولی همه تیم ها را وحشت زده کرده است1

زوج خطرناک ناپولی تا به اینجای فصل اکثر تیم های سری آ را به زحمت انداخته است.

ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه ای با زدن 2 گل دیگر تعداد گل های زده شده خود را در این فصل به 16 برساند.آدمولا لوکمن از آتالانتا و لائوتارو مارتینز از اینترمیلان و 12 و 11 گل در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.خویچا کاوارتسخلیا ستاره گرجستانی ناپلی ها دیگر نفر تاثیر گذار در موفقیت های این تیم می باشد.ستاره گرجستانی که اولین فصل حضورش در لیگ معتبر اروپایی را سپری می‌کند، توانست بهترین پاسور سری‌آ شود و در 17 بازی به آمار 8 گل و 9 پاس گل دست یابد.

زوج خطرناک ناپولی همه تیم ها را وحشت زده کرده استستاره 21 ساله گرجستانی فصل گذشته در تیم دینامو باتومی گرجستان بازی می‌کرد و ابتدای این فصل با 10 میلیون یورو به ناپولی رسید و جزو بهترین ستاره‌های دنیا نام گرفت.اکنون این بازیکن از جانب تیم های بزرگ اروپا پیشنهاد 100 میلیون یورویی دارد.ناپولی اکنون با 16 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد و به احتمال فراوان قهرمان این فصل ایتالیا خواهد بود.

زوج خطرناک ناپولی همه تیم ها را وحشت زده کرده است2

فهرست