دلیل ماندن ساپینتو در استقلال برخلاف دو سرمربی خارجی قبلی استقلال را می توان به بازگشت اعتبار مربیگری این مربی پرتغالی دانست.ساپینتو فصل را با آجورلو شروع کرد و امیدوار بود تا او تا آخر فصل حامی اش باقی بماند.

دلیل ماندن ساپینتو در استقلال با وجود عدم پرداخت حقوق چه می باشد؟

اما اوضاع به این شکل ادامه پیدا نکرد تا علی فتح الله‌زاده و مشاوران پرتعدادش بر مسند کار قرار بگیرند.ریکاردو حتی قصد داشت پیش از حضور فتح الله‌زاده باشگاه استقلال را ترک کند اما میانجی‌گری‌ها سبب شد او در این باشگاه باقی بماند و در فضایی نه چندان دوستانه با فتح الله‌زاده به کار ادامه دهد.

دلیل ماندن ساپینتو در استقلال با وجود عدم پرداخت حقوق چه می باشد؟1

دلیل ماندن ساپینتو در استقلال بازگشت اعتبار مربیگری اوست.

سرمربی استقلال بعد از سال‌ها ناکامی روی موفقیت با باشگاه استقلال حتی به شکل نسبی حساب کرده تا اعتبار مربیگری خود را بازگردانده و دوباره تبدیل به یک گزینه مطرح درجهان فوتبال شود. حتی زمزمه حضور او در تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس نیز از همین حالا به گوش می‌خورد و هیچ بعید نیست که ساپینتو زودتر از آنچه تصور می‌شود مورد توجه تیم‌های متمول قرار گرفته و استقلال را ترک کند.ریکاردو با استقلال تا به اینجای همکاری اش به نتیجه رسیده است. او در لیگ مدعی قهرمانی است، سوپرجام را برده و اوضاع رو به راهی به لحاظ نتیجه‌گیری دارد.

دلیل ماندن ساپینتو در استقلال با وجود عدم پرداخت حقوق چه می باشد؟2

فهرست