دفاع و حمایت دنی کارواخال، از وینیسیوس جونیور در نشست خبری پیش از بازی لیگ قهرمانان برابر اشتوتگارت صورت گرفت.این حمایت پس از آن صورت گرفت که وینیسیوس به دلیل واکنشی که در مقابل هواداران رئال سوسیداد نشان داد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد، بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت.

دفاع و حمایت کاپیتان و سرمربی رئال مادرید از وینیسیوس جونیور

دفاع و حمایت از وینیسیوس از جانب کاپیتان و سرمربی کهکشانی ها صورت گرفته است.

کاواخال توضیح داد: «ما توهین‌هایی را که به او می‌شود می‌بینیم. وقتی کسی را تحریک می‌کنید، طبیعی است که او پاسخ دهد. وینیسیوس هم حق دارد که با برخی حرکات واکنش نشان دهد.»کارلو آنچلوتی نیز در پاسخ به سوالی درباره حرف‌های کارواخال و واکنش وینیسیوس، از او حمایت کرد و گفت: «این یک واکنش طبیعی به رفتارهای بسیار زشت است. توهین‌ها… هیچ‌کس نمی‌تواند چنین چیزی را تحمل کند. من هم نمی‌توانم. اینکه دستت را روی دهانت بگذاری و سکوت بخواهی، با توجه به همه آنچه رخ داده، کاملاً طبیعی است.»

دفاع و حمایت کاپیتان و سرمربی رئال مادرید از وینیسیوس جونیور1

آنچلوتی پیش‌تر از هواداران رئال مادرید خواسته بود که محبت بیشتری به وینیسیوس نشان دهند. طبق گزارش‌ها، وینیسیوس اخیرا احساس می‌کند که تنها حامی‌اش در باشگاه، سرمربی تیم است. آنچلوتی همواره به شدت از او دفاع کرده، اگرچه قبلاً از وینیسیوس خواسته بود که رفتار خود را در زمین بهبود بخشد و تمرکزش را تنها روی فوتبال بگذارد.

دفاع و حمایت کاپیتان و سرمربی رئال مادرید از وینیسیوس جونیور2

فهرست