حذف نام 4 بازیکن پورتو از لیست بازیکنان این تیم در پی عملکرد ضعیف آنها از جانب سرمربی تیم صورت گرفته است.پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

حذف نام 4 بازیکن پورتو تا پایان فصل توسط سرمربی1

حذف نام 4 بازیکن از لیست پورتو توسط کونسیسائو سرمربی پورتو

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

حذف نام 4 بازیکن پورتو تا پایان فصل توسط سرمربی

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد.نکته جالب در مورد این بازیکنان اینست که همگی در خط حمله بازی می کردند و این تصمیم سرمربی باعث خواهد شد تا مهدی طارمی جای خود را در خط حمله پورتو پس بگیرد.

این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

فهرست