تن هاخ اعتقاد دارد که بازی برابر لیورپول باعث می شود تا بازیکنانش بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، فردا یکشنبه یک دیدار حساس برگزار می‌شود و لیورپول در خانه برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید منچستریونایتد، یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپا را از پیش رو بردارد.

تن هاخ اعتقاد دارد هنوز یونایتد شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد2

تن هاخ اعتقاد دارد دیدار های بزرگ انگیزه بازیکنان را افزایش می دهد.

اریک تن هاخ اعتقاد دارد همه بازیکنان با ننگیزه می باشند.سرمربی هلندی منچستریونایتد که اخیرا قهرمانی در جام اتحادیه را با تیمش به دست آورد و توانست بعد از ۶ سال یونایتد را به جام برساند پیش از این دیدار حساس گفت: من مشتاقانه منتظر این دیدار هستم. در کل این دیدارها را دوست دارم چون همه بازیکنان انگیزه دارند تا خودشان را نشان دهند. من می دانم که این بازیکنان آماده خواهند بود که به آنجا بروند و بجنگند و با اعتماد به نفس بازی کنند.

تن هاخ اعتقاد دارد هنوز یونایتد شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد

ما می دانیم که باید رنج بکشیم و فداکاری کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.یونایتد بعد از فتح جام اتحادیه در سه جام دیگر یعنی لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی نیز شانس قهرمانی دارد. البته نباید فراموش کرد که لیورپول نیز در هفته های اخیر توانسته نتایج بهتری نسبت به ابتدای فصل کسب کند. اخیرا لیورپول در دیدار معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپون رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا شکست دور رفت را برابر این تیم جبران کرده باشد.

تن هاخ اعتقاد دارد هنوز یونایتد شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد1

فهرست