بیرانوند در چه صورت پرسپولیسی خواهد شد؟

بیرانوند دروازه بان باشگاه آنتورپ بلژیک که به صورت قرضی به بواویشتا پیوسته بود،در آستانه بازگشت به پرسپولیس می باشد.سرمربی پرسپولیس بارها از ضعف دروازه بانی تیمش گفته است و لطمه خوردن تیم را از این ناحیه می داند.گلر ملی پوش یک سال دیگر با باشگاه بلژیکی قرارداد دارد و برای حضور در ایران بایستی رضایت آنتورپ را جلب کند.در روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها چند نوبت با او وارد مذاکره شدند و از آن جایی که آنتورپ برای صدور رضایت‌نامه  طلب ۷۰۰ هزار دلار کرده، این مذاکرات به بن‌بست خورده است.

بیرانوند در چه صورت پرسپولیسی خواهد شد؟2

بیرانوند برای جلب رضایت آنتورپ 700هزار دلار بایستی پرداخت کند که پرسپولیس 500هزار دلارش را پرداخت می کند و مابقی را بیرانوند که این را گلر ملی پوش نپذیرفته است.

مدیران پرسپولیس به گلر تیم ملی گفته‌اند که حاضرند تا ۵۰۰ هزار دلار از ملبغ درخواستی آنتورپ را بپردازند و ۲۰۰ هزار دلار باقی‌مانده را خود این بازیکن پرداخت کند. البته این موضوع مورد موافقت علیرضا بیرانوند قرار نگرفته است.نکته قابل تامل در ماجرای بازگشت او به ایران این است که علاوه بر پرسپولیس، سه تیم دیگر لیگ برتر هم خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان ملی‌پوش هستند که البته پیشنهاد و شرایط مالی‌شان از پرسپولیس بهتر است.

فهرست