افشین قطبی مربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در نزدیکی نیمکت تیم ملی قرار دارد.پس از اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی امیر قلعه نویی برای حضور افشین قطبی در تیم ملی ابراز علاقه کرد حالا سرمربی تیم ملی از طریق مدیربرنامه‌های افشین قطبی پیشنهاد خود را برای حضور این سرمربی در تیم ملی فوتبال ایران ارائه کرده است.

افشین قطبی در نزدیکی نیمکت تیم ملی قرار دارد1

افشین قطبی برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کرده است.

مهدی حاجی‌باقر، مدیربرنامه‌ و دوست نزدیک افشین قطبی، در این باره گفت: بعد از اینکه آقای قلعه‌نویی در تلویزیون رسما از آقای قطبی دعوت کردند که با تیم ملی همکاری کند، من یکی دو بار با ایشان در تماس بودم و ایشان همان اظهارات را داشتند، تا اینکه اخیرا مصاحبه‌ای با آقای قطبی انجام شد و در آن برنامه آقای قطبی مجددا اعلام کردند با توجه به اینکه همیشه عاشق ایران هستند و به آقای قلعه‌نویی هم ارادت خاصی دارند، آمادگی دارند که به تیم ملی و آقای قلعه‌نویی کمک کنند.

افشین قطبی در نزدیکی نیمکت تیم ملی قرار دارد

به احتمال زیاد قطبی در زمان فیفا دی ها در کنار تیم ملی خواهد بود و به کار خود در لیگ کانادا ادامه خواهد داد.

حاجی‌باقر در پاسخ به اینکه آیا در صورت توافق طرفین، قطبی به ایران می‌آید و در کنار تیم ملی حاضر می‌شود، گفت: بله، در این صورت به احتمال زیاد در اردوها و بازی‌ها در کنار تیم حاضر خواهند شد. البته طبیعی است که در این شرایط هم گاها سرمربی تیم ملی بخواهند از راه دور با ایشان تبادل نظر کنند و حتما نباید حضور ایشان در ایران دائمی باشد. در واقع این موضوع هم یکی از مزایای این پیشنهاد خواهد بود.

فهرست