اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای در مورد همگروهی های ایران صحبت کرد

پس از اینکه ایران با تیم ملی انگلیس همگروه شد، رسانه های دنیا به ویژه انگلستان توجه شان نسبت به  تیم ملی ایران بیشتر شده است. در این میان هم نشریه سان انگلیس اقدام به انجام مصاحبه‌ای اختصاصی با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران کرده است که در آن مربی کروات برای سه‌شیر رجزخوانی کرد.

اسکوچیچ
سان می‌نویسد: «مرد کروات که تیم ملی کشورش، انگلیس را در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 شکست داد، از آن اتفاق الهام خواهد گرفت تا این بار به‌عنوان سرمربی تیمی دیگر انگلیس را شکست دهد. او به بازیکنانش گفته است اگر باور ندارند که می‌توانند انگلیس را شکست دهند همراه با او به قطر نروند».

اسکوچیچ

اسکوچیچ درباره مصاف تیم ملی ایران با انگلیس در نخستین روز جام جهانی 2022 گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم نمی‌‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه؟ یادتان هست که من یک کرواتم. پس می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم. مردم شاید این‌گونه فکر کنند و این‌که ایران بتواند انگلیس را شکست دهد یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ جام جهانی خواهد بود، مشکلی نیست، آنها می‌توانند این‌گونه فکر کنند، اما فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است

فهرست