استقلال جنگ با کاپیتان خود را به صورت علنی کرده است.پس از افشاگری حسین حسینی در مورد قرارداد گلر بوسنیایی که باشگاه بابت فسخ قرارداد این بازیکن 10 میلیارد پرداخت کرده است،این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

احمد شهریاری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که به صحبت های حسینی واکشن نشان داده بود گفت:باشگاه بیانیه داد هیچ مبلغی به عنوان غرامت یا حق فسخ به این بازیکن پرداخت نشده و توافقی هم در این زمینه نکرده و با کسانی که این ادعا را داشته‌اند، برخورد قانونی می‌شود! البته در ادامه، نام حسین حسینی هم صراحتا آورده و اعلام شد این بازیکن به دلیل اظهارات خلاف واقع به کمیته انضباطی باشگاه دعوت می‌شود.

استقلال جنگ با کاپیتان را علنی کرد2

استقلال جنگ با حسین حسینی در مورد قرارداد گلر بوسنیایی را آغاز کرد

ین اطلاعیه در کنار خبری که رسانه‌ها‌ اعلام کردند این هفته همه بازیکنان تیم بخشی از قراردادشان را دریافت کردند به جز حسینی، سبب شده تا استقلال جنگ با کاپیتانش را علنی کند. آن هم در روزهایی که وی به دلیل حضور در تاشکند، حتی توانایی پاسخگویی هم ندارد.

استقلال جنگ با کاپیتان را علنی کرد1

یعنی یک نفر در آن باشگاه به این نتیجه نرسید که بهتر است مشکلات درون مجموعه حل شود و این‌گونه همه‌چیز رسانه‌ای نشود؟ یا اینکه حداقل کمی صبر پیشه می‌شد تا این بازیکن از اردوی تیم ملی برگردد و تمرکزش در آن رقابت حساس به‌هم نریزد؟ پس شاید این فرضیه حسینی درست باشد که هیچ‌کس در استقلال او را نمی‌خواهد.

فهرست