مدیر عامل باشگاه استقلال تبدیل به مشکل اصلی این باشگاه در چند سال اخیر شده است.مهمترین اصل در داشتن یک تیم قدرتمند و باشگاهی منسجم این است که مدیریت آن و گروه اداره کننده این مجموعه ثبات کاری داشته و در نهایت با کمترین لغزش و تزلزل مسیر خود را به سمت رسیدن به اهداف از بیشترین شده طی کند. چیزی که در طول سال‌های گذشته در استقلال کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه استقلال پاشنه آشیل باشگاه شده است2

مدیر عامل باشگاه برای باشگاه بزرگ استقلال تبدیل به مشکلی در چند سال اخیر شده است.

فردی که روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال می‌نشیند قطعاً باید یک فرد باهوش، آینده نگرو بلند پرواز باشد که بتواند تیم استقلال را به شکلی در رقابت‌های لیگ برتر مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند که بهترین اتفاقات و نتایج برای این تیم رقم بخورد. قطعاً انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال شاید مهمتر از هر اتفاقی در طول روزها و هفته‌های آینده باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال پاشنه آشیل باشگاه شده است

با نگاهی سطحی بر گزارش های اینچنینی مشخص می‌شود این باشگاه تنها ظرف ۶ سال اخیر ۱۰ مدیرعامل(که برخی مانند فتح الله زاده تکراری بودند) را تحت عناوین مدیر یا سرپرست مدیرعاملی بالای سر خود دیده که از این نظر یک رکورد منحصربفرد محسوب می‌شود و حالا باز هم حرف از حضور یک مدیر مقتدر جدید بعنوان یازدهمین مدیرعامل به گوش می‌رسد.

مدیر عامل باشگاه استقلال پاشنه آشیل باشگاه شده است1

فهرست