مدافع آرسنال ویلیام سالیبا یکی از بازیکنان رو پیشرفت می باشد و عملکرد فوق العاده ای در مرکز خط دفاعی آرسنال داشته است.آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید معتقد است ویلیام سالیبا ستاره آرسنال اگر به همین روند پیشرفت خود ادامه دهد، می تواند در آینده نزدیک به رئال مادرید بپیوندد.

مدافع آرسنال مورد توجه ستاره آلمانی رئال مادرید1

مدافع آرسنال مورد تمجید آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید قرار گرفت.

رودیگر مدافع لوس بلانکوس در مصاحبه ای اعلام کرد که سالیبا، گابریل ماگالائش و ویرجیل فن دایک 3 مدافع برتر جهان هستند و حالا در پادکستی گفت: “من بازی سالیبا و گابریل را دوست دارم. اگر شما بازی های آرسنال را نگاه کنید، متوجه می شوید که 2 سال است 2 تا مدافع آن ها در کنار م بازی می کنند و واقعاً عملکرد فوق العاده ای داشته اند. گابریل مثل یک رهبر خشن و هجومی است و سالیبا شبیه رهبران ساکت می باشد.”

رودیگر و میلیتائو یکی از بهترین زوج‌های دفاعی در فوتبال جهان هستند و ملی‌پوش آلمانی از بازی در کنار بازیکن برزیلی کاملاً خوشحال است. با این حال، او آگاه است که تیم در خط دفاعی به عمق بیشتری نیاز دارد و سالیبا می‌تواند انتخاب مناسبی برای آنها باشد.

مدافع آرسنال مورد توجه ستاره آلمانی رئال مادرید

با توجه به تعداد بازی‌های زیادی که تیمی مثل رئال مادرید انجام می‌دهد، جذب سالیبا به آنها کمک می‌کند تا یک چرخش دفاعی قوی داشته باشند. با ورود سالیبا و با توجه به اینکه رودیگر و آلابا هر دو از ۳۰ سال عبور کرده‌اند، این ستاره آرسنال می‌تواند بهترین خرید ممکن برای لوس بلانکوس باشد.

مدافع آرسنال مورد توجه ستاره آلمانی رئال مادرید2

فهرست