لژیونر های تیم ملی ازبکستان که در لیگ برتر ایران هم حضور دارند،اما در 5 لیگ معتبر اروپایی هم در حال درخشیدن هستند.اوتکیر یوسوپوف، جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف ۳ ستاره فوتبال ازبکستان در لیگ برتر ایران هستند که برای فولاد، استقلال و پرسپولیس به میدان می‌روند و همگی در تیم‌های باشگاهی خود از نفرات کلیدی محسوب می‌شوند.

لژیونر های ازبکستان آماده تقابل مقابل تیم قلعه نویی2

لژیونر های ازبکستان به جز فوتبال ایران در ر ایتالیا، ترکیه، روسیه، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، قزاقستان و مالزی توپ می‌زنند.

تیم ملی ازبکستان به جز ۳ بازیکن حاضر در لیگ ایران، لژیونرهای دیگری هم دارد که در ایتالیا، ترکیه، روسیه، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، قزاقستان و مالزی توپ می‌زنند. مهم‌ترین لژیونر ازبک‌ها الدور شومورودوف است که این فصل دوباره به رم برگشته و یک گل هم در سری‌آ ایتالیا به ثمر رسانده است. این مهاجم ۲۹ ساله برای کالیاری و اسپزیا هم بازی کرده و قبلا در لیگ برتر روسیه عضو روستوف بوده است.

لژیونر های ازبکستان آماده تقابل مقابل تیم قلعه نویی1

عبدالقادر حسنوف، مدافع ۲۰ ساله ازبکستان هم یکی دیگر از ستارگان این تیم است که این فصل برای لانس در لیگ یک فرانسه ۷ بازی انجام داده و دومین نماینده ازبک‌ها در ۵ لیگ معتبر اروپایی محسوب می‌شود.

فهرست