لوکادیا برای حفظ فالوور هایش با وجود ترک ایران هنوز با لباس پرسپولیس استوری منتشر می کند.اما دلیل این کار مهاجم هلندی چه می باشد؟

لوکادیا برای حفظ فالوور هایش استوری هایی با پیراهن پرسپولیس منتشر می کند1

لوکادیا یکی از بهترین بازیکنانی بود که به ایران آمد ولی عمر حضورش در پرسپولیس خیلی کوتاه بود. او در همین مدت کوتاه گل های مهمی برای تیمش زد و حسابی محبوب شد.او هر از چند گاهی عکس و فیلم هایی از خودش در زمان حضور در پرسپولیس منتشر می کند. موضوعی که با توجه به اتفاقات رخ داده بین او و باشگاه پرسپولیس عجیب به نظر می رسد. اما واقعیت ماجرا چیست. لوکادیا در زمینه تبلیغات فعالیت زیادی دارد و پول خوبی از این راه و از طریق صفحه اش در اینستاگرام بدست می آورد. او از وقتی به پرسپولیس آمد توانست فالوورهای بسیاری بگیرد و هنوز هم عمده هواداران پرسپولیس او را دنبال می کنند.

لوکادیا برای حفظ فالوور هایش استوری هایی با پیراهن پرسپولیس منتشر می کند

لوکادیا برای حفظ صفحه اینستاگرام خود با همین فالوور  و کسب درآمد از تبلیغات از عکس های خود با پیراهن پرسپولیس غافل نمی شود.

او به فالوورهای پرسپولیسی اش نیاز دارد و برای نگه داشتن آن ها گاهی اوقات از دوران حضورش در پرسپولیس عکس و فیلم منتشر می کند. در واقع کسب درآمد از اینستاگرام باعث شده تا لوکادیا این کار را انجام دهد و هواداران پرسپولیس که او را هنوز در اینستاگرام دنبال می کنند،به ستاره سابق تیمشان کمک می کنند تا درآمد بیشتری داشته باشد.

لوکادیا برای حفظ فالوور هایش استوری هایی با پیراهن پرسپولیس منتشر می کند2

فهرست