عملکرد طارمی در مدت زمان حضورش در باشگاه پورتو بررسی شد.با توجه به اینکه مهدی طارمی به صورت بازیکن آزاد راهی اینتر خواهد شد روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا به بهانه انتقال این ستاره گلزن ایرانی به اینتر به بررسی عملکرد او در پورتو طی سه فصل حضورش در این باشگاه پرداخته و می‌نویسد: «مهاجم ایرانی پورتو در طول 4 فصل بازی برای این تیم موفق شد 90 گل و 55 پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کند. مهدی طارمی در تابستان قبلی هم در رادار خرید اینتر قرار داشت و این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد این باشگاه چرا به خرید او اصرار داشت.

عملکرد طارمی در طول 4 فصل حضور این مهاجم در پورتو2

عملکرد طارمی در طول 4 فصل حضورش در اینتر 90 گل و 55 پاس گل بوده است.

این بازیکن 31‌ساله از آن دسته مهاجمانی است که هم در گلزنی و هم در گلسازی تبحر دارد و با توانایی حمل توپ بالا و همچنین قدرت بدنی خوبی که دارد می‌تواند مدافعان حریف را به دردسر بیندازد. آمار گل و پاس گل او در طول دوران حضورش در فوتبال پرتغال نشان می‌دهد او تخصص بالایی در تاثیرگذاری روی گل‌ها دارد و این می‌تواند برای هواداران اینتر در فصل آینده امیدوارکننده باشد.

عملکرد طارمی در طول 4 فصل حضور این مهاجم در پورتو

او در فصل آینده برای حضور در ترکیب اصلی باید با بازیکنانی چون لئوتارو مارتینز و مارکوس تورام رقابت کند و به‌نظر می‌رسد کارش برای اینکه بتواند فیکس اینتر باشد بسیار دشوار است.سیمونه اینزاگی تیمش را با آرایش 2-5-3 راهی میدان می‌کند و در چنین شرایطی طارمی می‌تواند شانس خوبی برای جانشینی یکی از دو مهاجم تیم داشته باشد.»

فهرست