درگیری تونالی و همسرش در بازدید از باشگاه نیوکاسل وایرال شده که واکنش‌های زیادی در پی داشت.نیوکاسل که فصل گذشته پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، با جذب بازیکن ایتالیایی با قراردادی پنج ساله، تیم ادی هاو را تقویت کرد.او به همراه همسرش جولیت پاستوره به نیوکاسل رفت و به طور کامل از سنت جیمز پارک و امکانات آن بازدید کردند و با خانه جدید آشنا شدند.

درگیری تونالی و همسرش در بازدید از باشگاه جدیدش1

ویدئویی از این زوج که در حال قدم زدن در اطراف باشگاه نیوکاسل بودند، روز دوشنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و در این ویدئو هافبک ایتالیایی باشگاه قدیمی خود در میلان را بزرگتر از سالن خانه جدیدش توصیف می‌کرد. پاستوره که ظاهراً تحت تأثیر قرار گرفته بود، در ابتدا گفت که «سالن بدنسازی در میلان به این بزرگی نبود». تونالی که با همسرش مخالف بود، به سرعت پاسخ داد: «بزرگتر بود!»

درگیری تونالی و همسرش در بازدید از باشگاه جدیدش
درگیری تونالی و همسرش بر سر سالن بدنسازی باشگاه نیوکاسل نسبت به باشگاه میلان وایرال شد.

بسیاری از هواداران فوتبال با این ویدئو و بازیکن ایتالیایی شوخی کردند.
تونالی پس از ورود به تاین‌ساید گفت: «اول از همه، می‌خواهم از نیوکاسل یونایتد تشکر کنم که چنین فرصت بزرگی به من دادند. می‌خواهم اعتمادی که به من کردند را در زمین جبران کنم و تمام تلاشم را بکنم. من واقعا برای بازی در سنت جیمز پارک هیجان‌زده هستم، مشتاقانه منتظرم تا گرمای هواداران را احساس کنم.»

درگیری تونالی و همسرش در بازدید از باشگاه جدیدش2

فهرست