حضور مهدی طارمی در اینتر  نیرو های تهاجمی این تیم را به عدد 5 رسانده است.این پنج بازیکن عبارتند از لائوتارو مارتینس، مارکوس تورام، خواکین کورئا، مهدی طارمی و مارکو آرناتوویچ، این در حالی است که الکسیس سانچس هم در این تابستان از جمع نراتزروی جدا شد. در این بین جدایی کورئا یا به صورت فروش یا فسخ قرارداد، قطعی است.

حضور مهدی طارمی در اینتر شاید موجب خروج مهاجم اتریشی شود1

حضور مهدی طارمی در اینتر می تواند منجر به خروج مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی شود.

نام آرناتوویچ نیز با وجود اینکه اخیراً قراردادش قطعی شده و خود بازیکن مایل به ماندن است در لیست خروجی باشگاه اینتر قرار دارد. بدین ترتیب تا اینجای کار تنها حضور لائوتارو، تورام و طارمی قطعی است و در کنارش اینزاگی برای ذخیره لائوتارو مارتینس به عنوان مهاجم چهارم درخواست جذب مهاجمی سرعتی و تکنیکی را نیز به باشگاه داده و در نهایت با اضافه شدن یک مهاجم جوان فهرست پنج مهاجم نراتزوری برای فصل 25-2024 تکمیل می‌شود.

حضور مهدی طارمی در اینتر شاید موجب خروج مهاجم اتریشی شود

مارکو آرناتوویچ پس از آمدن طارمی به عنوان ذخیره تورام در نظر گرفته می شد اما در واقع او در حال حاضر مهاجم چهارم به حساب می آید.اینزاگی به دنبال جذب گودموندسون،مهاجم ایسلندی می باشد.در هر صورت پیش از هر چیزی جدایی آرناتوویچ ضروری است، این در حالی است که هنوز قطعی نیست که اینتر تمرکز خود را روی گودموندسون خواهد گذاشت یا خیر.

حضور مهدی طارمی در اینتر شاید موجب خروج مهاجم اتریشی شود2

فهرست