تعجب خلیل زاده مدافع جدید باشگاه تراکتور از امکانات و زیر ساخت های باشگاه پس از بازگشت دوباره به این باشگاه ایجاد شده است.شجاع خلیل زاده د مورد بازگشتش بخ تراکتور گفت: خیلی خوشحالم که پس از چندین سال بار دیگر به تراکتور بازگشته‌ام، امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای با حمایت هواداران رقم بزنیم. همیشه از بزرگی تراکتور و هوادارانش گفته‌ام و طی این سال‌ها حتی یک بار هم بی‌احترامی از پرشورها ندیده‌ام. من هم از صمیم قلب دوست‌شان دارم و برای آغاز فصل و دیدار دوباره با پرشورها، لحظه شماری می‌کنم.

تعجب خلیل زاده از امکانات و زیر ساخت های باشگاه تراکتور2

تعجب خلیل زاده از امکانات باشگاه تراکتور نسبت به چند سال گذشته که او در آنجا حضور داشت.

خلیل‌زاده با اشاره به انگیزه بالایش برای آغاز لیگ‌ بیست و سوم، گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم.
وی در خصوص امکانات تراکتور اظهار کرد: انتظار چنین امکاناتی را نداشتم. زمانی که من در تراکتور بودم، زمین تمرین و رختکن و شرایط ایده‌آلی نداشتیم. خوشبختانه با آمدن آقای زنوزی امکانات و زیرساخت‌های تراکتور بهتر از تیم‌های قطری شده و تمامی بازیکنان جدید تیم از شرایط حرفه‌ای حاکم بر باشگاه رضایت دارند.

تعجب خلیل زاده از امکانات و زیر ساخت های باشگاه تراکتور

او در مورد هواداران پرشور این باشگاه هم گفت:تراکتور در فصل آینده بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد. صرفاً با تلاش بازیکنان و یا کادرفنی موفقیت حاصل نمی‌شود؛ اگر می‌خواهیم فصل فوق العاده‌ای رقم بزنیم، همه باید همدل و متحد باشیم. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم در بازی‌های خانگی حتی یک صندلی هم خالی نگذارند و تمامی اعضای تیم را حمایت کنند.

تعجب خلیل زاده از امکانات و زیر ساخت های باشگاه تراکتور1

فهرست