با ارزش ترین تیم در یورو 2024 شاگردان گرت ساوتگیت می باشند.ارزش تیم‌های حاضر در یورو مشخص شده و تنها ۷ تیم در یوروی امسال حضور دارند که ارزش مجموع استعدادهایشان به بیش از ۵۰۰ میلیون پوند می‌رسد.انگلیس باارزش‌ترین تیم در یوروی تابستان امسال را دارد.آنها به دلیل وجود انبوهی از بازیکنان فوق‌ستاره در تیمشان، همچنان مدعی قهرمانی در یورو هستند.

با ارزش ترین تیم یورو سه شیر ها هستند1

با ارزش ترین تیم یورو انگلیس با ۱,۲۹ میلیارد پوند می باشد.

نام‌هایی مانند هری کین، جود بلینگام، فیل فودن، دکلان رایس، کول پالمر و بوکایو ساکا باعث می‌شوند که آنها باارزش‌ترین تیم این مسابقات را داشته باشند. ارزش تیم ساوتگیت ۱,۲۹ میلیارد پوند است.ارزش تیم آنها ۲۵۰ میلیون پوند بیشتر از کشور بعدی لیست، فرانسه (۱,۰۴ میلیارد پوند)، است. انگلیس و فرانسه تنها تیم‌هایی هستند که بیش از یک میلیارد پوند ارزش دارند و همین فاکتور تا حدودی نشان می‌دهد که چرا آنها دو مدعی اصلی قهرمانی در تابستان هستند.

با ارزش ترین تیم یورو سه شیر ها هستند

پس از آنها پرتغال (۸۹۰ میلیون پوند) و اسپانیا (۸۲۰ میلیون پوند) قرار دارند، و آلمان میزبان (۷۲۲ میلیون پوند) پنج تیم برتر را تکمیل می‌کند.انگلیس روز یکشنبه ۱۶ ژوئن با رویارویی با صربستان رقابت‌های خود در یورو را آغاز می‌کند. صرب‌ها که الکساندر میتروویچ مهاجم مهلک را در تیم دارند، چهاردهمین تیم ارزشمند این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

با ارزش ترین تیم یورو سه شیر ها هستند2

فهرست